Nemyslete si, že to mají soukromí podnikatelé na internetu vždycky snadné. Mají tam sice ty nejlepší předpoklady k tomu, aby se jim byznys dařil, ale takové předpoklady se také musí využít. A to už se zase až tak často nedaří. Zejména nepřejí-li něčímu webu internetové vyhledávače, tedy ony nástroje, které rozhodují největší měrou o tom, čeho si veřejnost na internetu všimne a čeho ne.
Zkrátka se někdy někdo rozhodne podnikat na internetu a má za to, že nemůže neuspět. Jenže najednou má svůj web s nabídkou, ale potenciální zákazníci nejsou ani v dohledu, natož aby byli zde. Skoro to pak vypadá, jako by šlo o nějaký bojkot takové nabídky. Jenže on to ve skutečnosti žádný bojkot není. Jde jenom o to, že má web a to s tím související své nedostatky, kvůli kterým je takový web špatně hodnocen internetovými vyhledávači. A pak se odkaz na takový web internetové veřejnosti třeba ani nedostane na oči. A dokud to nebude jinak, návštěvnost webu nevzroste a obchody se hýbat nezačnou.
Ale jak se tedy zavděčit vyhledávačům, aby web předkládaly veřejnost co nejefektivněji. Řešení existuje. Říká se mu optimalizace pro internetové vyhledávače. Neboli SEO. A když se pro toto řešení někdo rozhodne, stačí si zajistit u takové SEO (optimalizace) test, aby se tu odhalily potenciální nedostatky, a potom vsadit na skutečně kvalitní a efektivní SEO pro WordPress. Protože je logické, že je vždy třeba vědět, co je potřeba nějakým způsobem zdokonalit a vylepšit, a že se to nesmí odflinknout, protože ze špatné práce nikdy dobrý výsledek nevzejde.
A tak si internetoví podnikatelé, jimž se daří hůř, než očekávali, obvykle ověřují, v čem se stala chyba, a pak sázejí na profesionály, kteří za ně dokonalou optimalizaci pro internetové vyhledávače provedou. A tím si zajišťují dobré ekonomické vyhlídky do budoucna.