Site Loader

Drobnosti v dárkových taštičkách jsou oblíbeným hitem večírků, promoakcí, i rozluček. Jak by takové drobnosti měly vypadat, aby neurazily, nepůsobily lacině, a především potěšily?

Správně zvolená dárková taštička

Na začátku je taška, do které dárky naskládáte. Ta by měla být správně zvolená, a působit reprezentativně. Pokud se jedná o promo akci, měla by taška nést logo společnosti, a být nejlépe vyrobena z ekologických materiálů, což vždy působí dobře a především ohleduplně. Dále je pak důležitá velikost tašky. Pokud zvolíte tašku příliš velkou, a naskládáte do ní jen malé předměty, bude působit prázdně a neúplně. Ideální je tedy tašku volit až poté, kdy víte, co v ní bude.

dárkové tašky

Drobný dáreček

Drobný upomínkový dáreček, který se bude v tašce nalézat, by měl působit na ten směr, kterým se akce ubírá. Ideální jsou pak například klíčenky Sportoaza s motivem, odznáčky, či psací potřeby s potiskem nebo gravírováním.

Praktický dárek

Dále by pak v tašce neměl chybět praktický dárek. V případě sportovních akcí to může být například potítko, na narozeninové oslavě třeba drobný šperk, nebo hrníček, na promo akci klidně zrcátko.

Pochutiny

Není od věci do tašky přidat i nějakou tu pochutinu, tedy něco na zub, nebo k pití. Myslete však na to, že levné výrobky působí lacině, a snižují tak úroveň dárku. Dobrým nápadem je pak třeba čokoláda z české dílny, víno z českého vinařství, nebo chutné oříšky.

Vzorky

V případě promo akcí pak nejsou do věci ani vzorky, kterými nalákáte potencionální klienty. Vzorky parfémů, dobrot, či jiných výrobků, které pochází z vaší dílny.

psaní seznamu

Poukazy

Slevové poukazy rovněž neurazí, a pokud se domluvíte s nějakou společností, která bude za reklamu ráda, můžete je mít levněji, či dokonce zdarma.

Co do tašky nedávat?

Pokud nejste společností, která prezentuje určité konkrétní potřeby, nehodí se do tašky dávat intimní potřeby, spodní prádlo, léky, či třeba prezervativy.